Vaig anar Tarragona a conèixer l’amfiteatre, on es feien lluites de gladiadors, lluites amb feres i caceres d’animals; el circ romà, on es feien les curses de carruatges; i les muralles que és el monument més antic de Tàrraco. Sabíeu que per les muralles es passeja una dona fantasma amb un fanalet que és diu Sibil·la?. Un guia d’un museu em va explicar que espera l’arribada del seu marit que es va anar a la guerra. Tot això és de l’època dels romans.
També vaig estar a Torelló a visitar el nou Centre d’Interpretació Apícola, de la família Muria. Em van explicar moltes coses i vaig veure com les abelles fan la mel. Vaig agafar un rus amb les mans, al principi tenia por però després em va agradar molt. Animar-vos ha fer-los una visita. http://www.melmuria.com/.
Genís
Genís
Molt interessant i molt xules les fotos.
ResponEliminaEts un valent, si senyor!!
me ha encantado el lugar.
ResponEliminaseguro que vamos pronto.
gracias por mostrarlo.
mama de angela