dimarts, 27 de març del 2012

RETRATS AL MNAC

Hola ! Per acomiadar-nos del segon trimestre hem anat a veure l'exposició " Retrats " al MNAC i, a dinar al Poble Espanyol. Els noi/es han tingut un comportament excelent, enhorabona a tots !!!

1 comentari: