nosaltres tenim química
dimarts, 27 de març del 2012
RETRATS AL MNAC
Hola ! Per acomiadar-nos del segon trimestre hem anat a veure l'exposició " Retrats " al MNAC i, a dinar al Poble Espanyol. Els noi/es han tingut un comportament excelent, enhorabona a tots !!!
1 comentari:
Roger
28 de març del 2012, a les 17:48
Quina feinada, ha quedat molt "xulo".
Respon
Elimina
Respostes
Respon
Afegeix un comentari
Carrega'n més...
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Quina feinada, ha quedat molt "xulo".
ResponElimina